menarik

Monday, April 2, 2012

PUSAT RAWATAN ISLAM AMPANG


Jika anda terkene sihir atau gangguan syaitan atau pun mengalami sakit yang tidak dapat dirawat oleh doctor, pergilah berubat dengan ustaz atau tempat rawatan perubatan islam  yang boleh dipercayai.Janganlah berjumpa dengan bomoh di mana boleh membawa kite kepada perkara syirik.

Sebelum ini saye ade mengalami batuk-batuk yang agak lame, lebih kurang seminggu.Ia terjadi ketika saye pulang ke kampung di Pahang.Jadi ,untuk mengubat batuk ini saye telah berjumpe dengan seorang ustaz di Ampang  di mana beliau ada menyediakan servis rawatan tradisional secara Islam.

Hasilnye ,setelah saya berubat dengan ustaz ini batuk saya sembuh pada malam tersebut.Jadi kepada anda yang mengalami penyakit seperti yang saya nyatakan seperti di atas, saya sarankan  boleh lah berjumpa dengan ustaz ni.Die x dak nak kene bawak air, limau apa sume.Die just baca ayat quran jer..Ni sebagai alternative selain  pusat rawatan islam lain lah kerana kalau anda nak pergi pusat rawatan  yang top-top tu memang kene tunggu lame.Tak silap saya ade yang kene book tempat tiga minggu awal.memang lame.

Ni adalah butiran-butiran tempat Rawatan tradisional secara islam yang saye dah pernah pergi tu:

Nama Kedai: Pusat Rawatan islam tradisional
TEMPAT: GALAXY AMPANG (Ground Floor)
No telefon:012-2052826
Waktu operasi: 10.00 pagi-8.00 malam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK UTAMA

info (15) MOTIVASI (3) Facts (2) tazkirah (2) Lawak (1) MIKHA TAMBAYONG (1) Malaysia (1) Tip (1) tips (1)